FAQ bij een herstelling
Wij werken aan alle merken en types van fietsen. Heeft u de fiets niet bij ons aangekocht? Wij nemen deze toch aan voor herstelling.
Klanten die bij ons de fiets aankopen krijgen uiteraard wel voorrang op hun herstelling. Het kan dus voorvallen dat je iets langer moet wachten op de herstelling van je fiets.
We doen ons uiterste best om uw elektrische fiets te herstelling. Maar soms is het echt niet mogelijk…
Indien we onderdelen moeten bestellen van een merk waarvan we geen dealer zijn kan het iets langer duren. In het slechtste geval is het zelfs helemaal niet mogelijk en zijn we genoodzaakt om je door te verwijzen naar een collega.
Wij werken voornamelijk op afspraak in onze werkplaats. Op die manier kunnen we de meeste reparaties afwerken op 1 dag (2 indien we onderdelen moeten bestellen).
Helaas komt een lekke band of ander defect niet gepland! We doen ons uiterste best om je weer zo snel mogelijk op de baan te krijgen.
Onze leuze: “Het onmogelijke doen we vandaag, wonderen duren net iets langer”
We kunnen dat voor je inplannen. Hou toch rekening dat we in 90% van de gevallen uw fiets minimum 1 uur nodig hebben.
Soms is het echt druk in de winkel en kunnen we niet direct verder werken aan je fiets. Een afspraak maken kunnen we altijd aanraden.
Wij beschikken over speciale testapparatuur waarmee we de capaciteit van je accu kunnen bepalen.
Hiervoor hebben we de accu én acculader ongeveer 1 dag nodig.
We hebben een uitgebreid assortiment aan onderdelen en accessoires op voorraad liggen in onze winkel en magazijn.
Toch is het vandaag niet mogelijk om alle onderdelen op stock te hebben. Indien we het niet hebben liggen, hebben we het onderdeel in 90% van de gevallen de dag nadien in huis.