FAQ bij een herstelling
Wij herstellen alle merken en types van fietsen. Heeft u een mooie 2dehands fiets op de kop kunnen tikken of uw huidige fiets niet bij ons aangekocht? Wij nemen deze toch aan voor herstelling!
(Wij doen geen herstellingen aan elektrische steps of Fatbikes)
Klanten die bij ons de fiets aankopen krijgen uiteraard wel voorrang op hun herstelling.
We doen ons uiterste best om uw elektrische fiets te herstellen. Maar soms is het echt niet mogelijk…
Indien we onderdelen moeten bestellen van een merk waarvan we geen dealer zijn kan de herstelling iets langer duren dan voorzien. In het slechtste geval is krijgen we de fiets niet in orde en moeten we je doorverwijzen naar een collega.
Wij werken voornamelijk op afspraak in onze werkplaats. Op die manier kunnen we de meeste reparaties afwerken op 1 dag (2 indien we onderdelen moeten bestellen)
Een lekke band of een ander defect kan je uiteraard niet plannen! Breng hiervoor je fiets gerust binnen, we doen ons uiterste best om je weer zo snel mogelijk op de baan te krijgen.
Onze leuze: “Het onmogelijke doen we vandaag, wonderen duren net iets langer”
Dat is lastig om vooraf te zeggen! Het hangt namelijk van verschillende factoren af: wat moet er juist gebeuren met je fiets? Moeten we onderdelen bestellen? Hoe druk is het in onze werkplaats?
Wanneer je een afspraak maakt kunnen we je direct een ruwe inschatting geven hoe lang de herstelling zal duren.
We kunnen dit voor je inplannen en hebben een plaats voorzien waar je kan wachten.
Dit kan enkel op afspraak!
Dat kan! Laat het ons liefst even weten of u een leenfiets wenst, dan kunnen wij deze opgeladen voor je klaarzetten.
PS: Je krijgt natuurlijk een elektrische reservefiets van ons 😉
U wil graag weten hoeveel km je nog kan fietsen met de huidige accu? Wij beschikken over speciale testapparatuur waarmee we de capaciteit van je accu kunnen bepalen.
Voor deze test hebben we de accu én acculader 1 dag nodig.
We hebben een uitgebreid assortiment onderdelen en accessoires op voorraad in onze winkel en magazijn.
Toch is het vandaag niet mogelijk om alle onderdelen op stock te hebben. Indien we een onderdeel moeten bestellen, komt dit in 90% van de gevallen de dag nadien binnen.
Een live-tracker voor herstellingen hebben we momenteel nog niet 🙂
Van zodra de fiets klaar is krijg je van ons een SMS-bericht.
Duurt het langer dan gedacht? Contacteer ons gerust via Whatsapp (011380361), telefoon of e-mail.
Momenteel voorzien we geen herstellingen aan huis.
We werken wel met een haal- en brengservice.
Wenst u gebruik te maken van deze service? Neem dan contact met ons op via e-mail, telefoon of whatsapp.
Het is voor u niet mogelijk om uw fiets tot onze winkel te brengen?
Maak dan gebruik van onze haal- en brengservice.
Hiervoor neem je contact met ons op via e-mail, telefoon of Whatsapp